eXtended Zero

блог не блогера

   Нещодавно задали доньці в школі (3 клас) написати міні оповідання, десь до десяти речень. Завдання виявилось не під силу малій, щось вона там писала, писала, та путнього нічого не вийшло. Я похвалив за спробу, але вирішив їй допомогти - написам сам в чернетку. Вийшло десь з 15 речень, трохи багатенько та нічого. Кажу малій, щоб переписувала в чистовик, але була уважна, бо вона може і букву переплутати, і пропусти, і зайву вставити. Отож переписала вона все це на чисто і принесла мені на перевірку вже чистовик. Читаю його. Знайду помилку, то позначаю її в чернетці, щоб донька виправила, але вже в чистовику. Отож виявилось 3-4 "очепятки" - це у нас нормально. Дочитую текст. Оп-па! Слово "меньше" - з м'яким знаком. В черговий раз кажу, що потрібно бути уважною, а вона мені відповідає, що так я сам написав в чернетці, можу подивитись. Дивлюсь в чернетку - точно, з м'яким знаком! Не може бути! Але придивляюсь і що бачу? Донька додумалась до наступного. Мабуть сама побачила, що написала неправильно і вирішила не виправляти в чистовику, а дописати м'який знак в чернетці - вийшла з положення, думала не побачу її зовсім іншого м'якого знака ледве втиснутого між "н" та "ш"...
   Сміявся я довго. Можливо з граматикою в доньки зараз ще і не дуже, зате з хитрістю все ок :-)
   От така в мене доня!

1 коментарі

  1. vlasvi  

    Молодець доня,вийшла з ситуації =)))

Дописати коментар