eXtended Zero

блог не блогера

   Я не є шанувальником усіляких ТВ-шоу. Дивлюсь їх дуже рідко, і то не за власним бажанням :-). Так сталось, що 28 серпня дивився "Голос країни" від і до. В принципі сподобалось. Досить показовими виявились результати голосування. Лідерами в чотирьох групах стали троє виконавців, які виконували пісню українською мовою. Цікава тенденція, правда?

   Доповнення. 4 вересня дивився "Голос країни" уже за власним бажанням:-). Хотілось би сказати кілька речей. Здивувала система голосування суддів. Вони ж готували, підбирали пісні виконавця, а потім можна глядачам взагалі не голосувати. Як наслідок, далі почали "чудити" самі судді: Пономарьов і Арбеніна. Як на мене, Руслана і П'єха вчинили правильно, віддавши обом претендентам порівну власних голосів. І останнє. Дуже неприємно вразила реакція деяких людей в коментарях в інтернеті. Не те що негатив, а просто якась злоба, агресія і ненависть. Таке враження, що коментатори суцільні професіонали в галузі музики з абсолютним слухом. Якщо не по їхньому, то значить лайно.  А може це виховання таке? IMHO.
P.S. Дуже шкода, що вибула Міла Нітіч. 

6 коментарі

  1. eXtendedZero  

    Думаю переможцем стане Тоня Матвієнко.

  2. @dark_vesta  

    ага, особливо "показовим" є результат голосування за Тоню Матвієнко. Так паршиво, як вона, 28 серпня не заспівав ніхто. І перше місце за кількістю СМС!
    Я вже давно зрозуміла, що нічого ті СМСки не вирішують, все буде так, "як треба". Переможе таки Матвієнко. На жаль.
    До речі, її на "сліпих прослуховуваннях" не вибрав ніхто. Що ж це з першого разу "ікону" не розчули?

  3. eXtendedZero  

    Я мав на увазі, що перемагає саме українська пісня. А стосовно того, що Матвієнко ніхто не вибрав на "сліпих прослуховуваннях", то думаю правий Пономарьов, який казав про те, що важко їй буде виконувати пісні не її формату. imho

  4. @dark_vesta  

    да, з відсотками і правом голосу суддів - це, звісно, облом ще той вийшов. Неприємний осад якийсь залишився.
    НМД, Пономарьов вчинив як остання свиня. Я не люблю Грачову (якась непоясненна антипатія до неї, як і до Матвієнко), але так принизити свою підопічну... Причому Арбєніну ще можна зрозуміти, вони з Гордієнко домовилися, що далі піде Ваня, я впевнена, що Діана не залишить Наталю напризволяще. А Пономарьов тупо злякався, що глядач цього разу проголосує за Катю, тому вирішив перестрахуватися. Гидко.
    Щодо Міли - погоджуюсь, шкода, вона реально могла би позмагатися із ТМ у фіналі. Хоча Арсен мені теж дуже імпонує, я би пропустила далі їх обох.
    Щодо негативу - не варто забувати, що в НЕТі тусується багато діток :) мені неприємна Матвієнко, я буду дуже засмучена, якщо вона переможе, але "бити морди" нікому не піду. Час усе розставить на свої місця, і покаже, хто дійсно вартий уваги глядача/слухача, а хто - одноднєвка, яку всі забудуть за кілька тижнів, і в якої тільки й залишиться, що статуетка переможця шоу "ГОЛОС КРАЇНИ"...

  5. eXtendedZero  

    Може завчасно, але скажу чесно. Я вболіваю за Тоню. Але спокійно. Давно, значно завчасно "Голосу країни", я знав і слідкував за її творчістю, моя донька просто шаленіє від її пісень і виконання, та і батьки теж. А я просто прихильник народної пісні. І вважаю, що на голосі КРАЇНИ має перемогти НАРОДНА пісня. (Думаю, я не одинокий в своїх мріях :-)).
    Тепер чому саме Тоня. Виконуючи різні твори, найкраще їй вдаються саме українські пісні. Бо це її. Вона це відчуває і пробує передати це слухачам. Це її козир. І не потрібно для неї нічого вигадувати. Так, можливо, вона дуже схожа на свою матір, але це тільки плюс. Бо Ніну Матвієнко знає старше покоління, а тут є нагода молодим долучитись до народної пісні.
    Далі. Конкурс задумувався як змагання не аматорів, а саме виконавців, які вже чогось досягли. А тепер скажіть, чи буде зрозуміло мені, українцеві, коли переможе співак, що виконує М.Джексона чи "Город, которого нет"? (Нічого особистого). Як на мене, це повний маразм. Один з самих співучих народів, який має в своєму доробку неперевершені народні співочі перлини, вибирає М.Джексона. Виходить голосом України має стати співак, що виконує НЕ українську пісню. І тоді вже по барабану, хто її співає. Так, можливо я не правий, ми вибираємо ГОЛОС. Але потрібно також дивитись, ЩО цей голос співає? Мені ближче моє рідне. (І ніяка це не шароварщина).
    А хто каже, що хтось немає голосу і не вміє співати, хай краще краще сам заспіває (і викладе на Ютобі), а ми послухаємо :-).
    Це лише моя приватна думка.

  6. @dark_vesta  

    так і я ж не претендую на роль речника істини в останній інстанції:) ясно, що ми тут суб"єктивні думки висловлюємо.
    ой, як я люблю цей "залізний" аргумент про "сам заспівай, а ми послухаємо"! Щоб оцінити смак приготованої страви, бути кулінаром зовсім не обов"язково, правда? Коли людина йде на телешоу, то має бути готова до того, що її вокал сподобається не всім. І коли на форумах підтирають критичні зауваження (аргументовані, а не просто "Матвієнчиха - л**но" і т.п.), це гидко.
    Крім того, не кажу, що в ТМ немає голосу. Він, безумовно, є, проте вона надто "вузькопрофільний" виконавець, щоб перемогти у шоу такого рівня, де на кону - контракт із компанією "Universal Music". Обмеженість=смерть для артиста, НМД.
    Я не знаю, чи має Тоня якісь пісні, окрім переспівок пісень своєї мами.
    А своє, рідне - хіба обов"язково народне? Як на мене, Арсен співає ВЛАСНІ пісні, українською мовою, дуже глибокі за змістом. Хіба вони не свої, не рідні? Мірзоян теж вже далеко не аматор. Я дуже поважаю людей, які, окрім тупого переспівування і копіювання, мають талант до написання своїх пісень, адже саме через них, а не через кавери, людина показує власну душу. Тому вважаю, що перемогти і записати власний альбом мав би саме Арсен.

Дописати коментар