eXtended Zero

блог не блогера

- Привіт, залізний чоловіче!
- Здрастуйте.
- Дуже радий бачити Вас у нашій студії.
- Так, мені теж приємно.
- І зразу перейдемо до питань. Як Вам серед людей?
- Та так - може бути. Трішки незвично, маніпулятор постійно смикається до зброї - хочеться пальнути чергою по натовпу...
- Зрозумів. Гаразд, розкажіть нам краще щось про себе: коли народились, як проводити вільний час, Ваші захоплення тощо.
- А я ще не народився.
- Тобто?
- Тобто я народився у 2029 році, а зараз лише 2012 рік.
- А, зрозумів, все забуваю що Ви з майбутнього.
- Так от, дитинства як у людей, у мене не було. Я взагалі народився дорослим. Пам'ятаю було це так: темно, темно, темно, а потім - Бац! 380 вольт і я вже у цьому світі. Завантажили мені програму і я пішов...
- Куди? Думаю, нашим глядачам буде цікаво знати, куди направляються термінатори після народження.
- Як це куди? У театр! Жартую.
- Бачу почуття гумору у вас присутнє.
- Так, це нова підпрограма, нещодавно обновився. Я продовжу. Мене направили у західний сектор JTR7-9UW, як сьогодні пам'ятаю. Трохи ми там Вас постріляли... Перепрошую, ворогів ми постріляли. А потім мене відправили сюди. От така історія.
- Дуже цікаво. Та все ж таки, трішки особистого, як Ви проводите дозвілля, з ким? Якщо це, звичайно, не секрет.
- Та ні, чого б це. Це ж все одно усе в майбутньому, а там людям усім ... одним словом вільного часу у мене немає - я на службі 24 години, ніяких вихідних.
- Ну хоча б друг у Вас є?
- А що це таке? Жартую. Був у мене напарник, та люди його того... тобто він загинув, тобто загине у майбутньому... коротше розплавився він.
- Шкода, прийміть співчуття.
 - Та нічого, то таке, його потім переплавили.
- Добре, продовжимо. Скажіть, Термінаторе, а що Вам найбільше подобається в людях?
- Голова.
- Тобто як "голова"? Поясність.
- Оце наведеш приціл, замкнеш контакт і... нема голови. Але я їх усіх пам'ятаю, вони в мене збережені ці фото "у прицілі", хочете покажу?
- Ні, дякую, може іншим разом.
- Як скажете. Є справді цікаві кадри і екземпляри.
- І на звершення нашої зустрічі, традиційне питання, яка ми задаємо усім нашим гостям. Скажіть, що Ви б хотіли побажати нашим глядачам?
- Що я можу Вам побажати... Бажаю дожити до 2029, а там побачимо. Може ще й зустрінемось, і я зроблю фото з Вами...
- Дякую.

0 коментарі

Дописати коментар